AJO-OPETUSTA VUODESTA 1965

Vastuu ajotaidosta.

Tiitisen Autokoulu on perustettu 1965 ja se on Kotkan vanhin saman omistajan ylläpitämä paikallinen autokoulu. Opetuksemme on tehokasta, vastuullista ja aitoa.
Voit luottaa meidän ammattitaitoon!

Ajamista opitaan jo nuorina.

Tiitisen_Autokoulu_Vastuu_ajotaidosta_01.jpg

Tiitisen_Autokoulu_Vastuu_ajotaidosta_02.jpg

Miten Sinä haluat ajaa?

Meillä kaikilla liikenteessä on vastuu omasta ajotaidosta. Minkälainen kuljettaja Sinä haluat olla? Miten Sinä haluat ajaa liikenteessä? Kerro se meille, niin me koulutamme Sinusta sellaisen – Tiitisen asenne-twistillä tietenkin!

Tärkeintähän myös on ajatella miten haluat, että Sinua huomioidaan liikenteessä – tai voitko itse vaikuttaa, että ajaminen olisi mukavaa ja helppoa?

Ajokoulutus

Kurssitarjontaamme on moposta raskaaseen kalustoon, myös opetuslupa opetukseen ja ajokorttilliselle on tarjolla koulutusta. Liikenteen vaatimustaso on vuosien saatossa kasvanut, me vastaamme samalla mitalla ja vähän enemmänkin. Hyppää kyytiimme ja opi hyvä ajotaito ammattilaisten avulla.

MOPOKORTTI

Mopokorttikoulutuksen voit aloittaa 6 kk ennen 15 vuoden ikää. Teoriakokeeseen voit mennä kuukautta aikaisemmin ennen kuin täytät 15 vuotta. Ajo-opetuksen voit aloittaa heti 15 vuotta täytettyäsi. Ajo-kouluttaja ajaa ajotunnilla kanssasi myös itse perässä ja meillä on suora puheyhteys. Näin oppiminen on turvallista ja kivaa.

MOOTTORIPYÖRÄKORTTI

Saat opetusta aina ammattitaitoisen moottoripyöräkouluttajan johdolla. Ajo-kouluttaja ajaa ajotunnilla kanssasi myös itse pyörällä perässä ja meillä on suora puheyhteys. Näin oppiminen on turvallista ja tehokasta.

HENKILÖAUTOKORTTI

Vähimmäisikä henkilöauton ajokortille on 18-vuotta. Opetus voidaan aloittaa autokoulussa 3–6 kk ennen 18 vuoden täyttymistä. Opetamme myös ikäpoikkeusluvan saaneita.

Lakisääteinen vähimmäis opetusmäärä sisältää 10 tuntia ajo-opetusta sekä 8 tuntia riskientunnistamiskoulutusta, josta 4 tuntia luokka-opetusta ja 4 tuntia ajo-opetusta henkilöautolla. Meillä voit ajaa opetusajot myös automaattivaihteisella autolla.

KUORMA-AUTOKORTTI

Kuorma-auton ajo-opetus sisältää teoria- ja ajo-opetusta. Teoriakoetta voit harjoitella tietokoneella autokoululla sekä kotona netissä. Ajo-opetus räätälöidään jokaiselle oppilaalle oman aikataulun mukaan. Opetusautona on Mercedes-Benz Sprinter 413.