EAS-, RISKIENTUNNISTAMIS- JA OPETUSLUPA sekä ajokielto koulutus

Tiitisen Autokoulu tarjoaa myös lakisääteiset ajokoulutuspaketit. Hinnat sisältävät alv 24 %.

1 (48).JPG

EAS-kurssi 60 €

Mikäli sinulla ei ole pohjalla mitään ajokorttia, suoritetaan kaikissa korttiluokissa opetuksen aluksi Ensimmäisen Ajokortin Suoritus eli EAS-kurssi.

• Kurssiin sisältyy:

• 4 h teoriaa.

Muut mahdolliset kustannukset:

• nettiharjoittelu ja oppikirja 60 €

• Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai paperi 39 €

• Ajovarman teoria- ja ajokoe 139 €

Riskientunnistamis koulutus RTK 445 €

Koulutuksen tavoitteena on syventää vastuullisen kuljettajan perustaitoja turvallisen, sosiaalisen ja ekologisen ajamisen näkökulmasta. Kurssin opein on mahdollista ennakoida vaaratilanteet ja oppia ennakoiva ajotapa.

Liukkaan kelin ajoharjoitukset suoritamme Kymenlaakson Ajoharjoitteluradalla. Auton hallintataidot kehittyvät ääriolosuhteissa. Turvahallissa pääset kokemaan aidosti turvavöiden hyödyn, mm. törmäyskelkassa, törmäysvaa’alla ja ympärikääntyvässä autossa.

Meillä voit ajaa myös automaattivaihteisella autolla.

Kurssiin sisältyy:

• Teoriaopetusta 4 h, joista 1 h ajoharjoitteluradan turvahallissa

• Ajo-opetusta 4 h, joka sisältää:

• 1 h liukkaan radan ajoa

• 1 h pimeällä ajoa

• 2 h liikenteessä

ratakuva kaarre.JPG

Opetuslupa KOULUTUS 505 €
(sis. EAS- ja RTK KOULUTUS)

Tarjoamme opetuslupaopetukseen lakisääteiset EAS- ja riskientunnistamis koulutuksen RTK. EAS-koulutuksen jälkeen voit aloittaa opettajasi kanssa ajo-opetuksen. Voit halutessasi ja tarpeesi mukaan ostaa meiltä lisäopetusta, teoria- tai ajotunteja.

• Kurssiin sisältyy:

• EAS-kurssi: 4 h teoriaa

• Riskientunnistamiskoulutus:

• 4 h teoriaa

• 4 h ajokoulutusta

Muut mahdolliset kustannukset:

• nettiharjoittelu ja oppikirja 60 €

• Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai paperi 39 €

• Ajovarman teoria- ja ajokoe 139 €

Ajokieltokoulutus

Jos olet menettänyt ajokortin kahden ensimmäisen vuoden aikana, joudut käymään ajokieltokoulutuksen, ennenkuin saat ajokortin takaisin. Koulutus sisältää 4h teoriapaketin jonka sisältö räätälöidään ajokielto syiden analysointiin. Tavoitteena on, että sama ei toistu.
Koulutuksen hinta 200 €