Kuorma-auton ajokortti

Kuorma-auton ajo-opetus sisältää teoria- ja ajo-opetusta. Teoriakokeessa on liikennesääntö sekä kuorma-auton tekniikkaan ja kuormaukseen liittyviä kysymyksiä.
Ajo-opetus räätälöidään jokaiselle oppilaalle oman aikataulun mukaan. Opetusautona on Mercedes-Benz Sprinter 413. Hinnat sisältävät alv 24 %.

TAK_IMG_0453.jpg

C1 kevyt kuorma-auto ajokortti 450 €

Kokonaismassa 3500–7500 kg

Lakisääteinen minimiopetus kun B-kortti pohjalla:

• 2 h teoria

• 3 h opetus kuorma-autolla

• auton käyttö ajokokeessa

Muut mahdolliset kustannukset:

• nettiharjoittelu ja oppikirja 60 €

• lisäajotunti 90 €

• ajokokeen uusinta, auton käyttö 130 €

• Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai paperi 39 €

• Ajovarman teoria- ja ajokoe 152 €

Tiitisen kuorma-autoyhdistelmä

C1E KEVYT kuorma-autoyHDISTELMÄ 480 €

Kokonaismassa 12 000 kg asti

Lakisääteinen minimiopetus kun C1- tai C-kortti pohjalla:

• 3 h teoria

• 3 h opetusta kuorma-autoyhdistelmällä

• auton käyttö ajokokeessa

Muut mahdolliset kustannukset:

• nettiharjoittelu ja oppikirja 60 €

• lisäajotunti 95 €

• ajokokeen uusinta, auton käyttö 130 €

• Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai paperi 39 €

• Ajovarman teoria- ja ajokoe 165 €

“Sanottua Tiitisen Autokoulusta”

Palaute oppilailta on osa opetusta ja kouluttautumista. Vahvista valintojasi ja lue alta oppilaittemme palautteita.

Ajoin Tiitisen autokoululla C1- sekä C1E-kortit ja kokonaisuudessaan kokemuksesta jäi todella positiivinen fiilis. Tutkinto edellytti tietysti itseltäni määrätietoista aiheen opiskelua kotona, mutta Tiitiseltä sain onnistumiseen parhaat mahdolliset lähtökohdat. Asiat käytiin läpi lyhyesti ja selkeästi, jolloin uuden tiedon sisäistäminen oli mahdollisimman yksinkertaista ja tehokasta. Etenkin tilanteessani, jossa pyrin suorittamaan usempaa ajokorttiluokkaa tiettyyn ajankohtaan mennessä, on uutta tietoa sisäistettäväksi hyvin paljon. Työssäkäyvänä ihmisenä muun elämän ja autokoulun yhteen sovittaminen ei aina ole helpoin mahdollinen yhtälö, mutta sekin ongelma ratkaistiin joustavien aikataulujen ansioista. Kokonaisuudessaan kokemus Tiitisen autokoulun asiakkaana oli hyvinkin positiivinen, olen saamastani opista kiitollinen ja suosittelen heidän ammattitaitoaan jatkossa ehdottomasti muillekkin.

– Iina K. / C1- ja C1E-kevyt kuorma-auto