Mopokortti

Mopokorttikoulutuksen voit aloittaa 6 kk ennen 15 vuoden ikää. Teoriakokeeseen voit mennä kuukautta aikaisemmin ennen kuin täytät 15 vuotta. Ajo-opetuksen voit aloittaa heti 15 vuotta täytettyäsi. Kouluttaja ajaa ajotunnilla kanssasi myös itse perässä ja meillä on suora puheyhteys. Näin oppiminen on turvallista ja kivaa.

Mopon käsittelyharjoitukset tehdään suljetulla turvallisella harjoittelukentällä. Ajovarusteet ovat käytössäsi koulutuksen aikana.

 
TAK_Mopo_IMG_0472.jpg

AM 120 peruspaketti 370 €

  • 4 h EAS-teoria

  • nettiharjoittelu ja oppikirja

  • 3 h ajo-opetus

  • mopon käyttö kokeessa

Muut mahdolliset kustannukset:

  • Lisäajotunti 80 €

  • Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai 39 € paperi

  • Ajovarman teoriakoe 40 € ja käsittelykoe 32 €

Kurssit alkavat joka maanantai kol 17.00

 
TAK_Mopo_IMG_0472.jpg

AM 120 Extra paketti 400 €

  • 4 h EAS-teoria

  • nettiharjoittelu ja oppikirja

  • 3 h ajo-opetus

  • mopon käyttö kokeessa

  • 2 h lisäteoria risteysajo säännöt

Muut mahdolliset kustannukset:

  • Lisäajotunti 80 €

  • Traficom-ajokorttilupa 24 € netti tai 39 € paperi

  • Ajovarman teoriakoe 40 € ja käsittelykoe 32 €


Hinnat sisältävät alv 24 %. EAS = Ensimmäisen Ajokortin Suoritus.


“Sanottua Tiitisen Autokoulusta”

Palaute oppilailta on osa opetusta ja kouluttautumista. Vahvista valintojasi ja lue alta oppilaittemme palautteita.


Ensiksikin haluan sanoa, että tiitisen autokoulu on yksi Suomen parhaimmista ja suosittelen sitä kaikille eri kortteja suorittaville. Siellä on ystävällistä väkeä ja loisto opettajia. Okei, jos rehellisiä ollaan niin jossain vaiheessa kävi kyllä mielessä, että olisi muitakin kiireitä kun ajotunnit taikka teoriat, mutta lopuksi ajattelin että tämä on vain kerran elämässä ja sitä ei uusiksi ajeta. Monet suorittajat ottavat varmaankin saman paketin, mikä minulla oli eli 4 teoria tuntia ja 3 ajotuntia. En enää muista monta niitä oli, mutta jos sinnepäin yhtään veikkasin niin hyvä😅 Kotona itsekseen opiskelu oli kyllä todella stressaavaa, mutta samalla vapauttavaa. Sillä kukaan ei ollut painostamassa vieressä ja sai edetä omaan tahtiin, mutta ei teoriatunneissakaan mitään valittamasta ollut saatika ajotunneissa. Ne olivat BEST❣️ Ja kaikki nuo edellämainitsevani asiat auttoivat teoriakokeeseen valmistautumisessa ja varsinkin ajamiseen. Erilaisia vinkkejäkin oli koulussa jaossa, kuten koulun yhden opettajan kanssa olin kahdestaan harjoittelemassa teoriaan kun ei oikein kotona onnistunut heti😅, mutta se auttoi vaikka olinkin hetken vastentahtoani siinä tilanteessa. Ja muutenkin opettajat olivat kannustavia minua kohtaan ja suuret kiitokset siitä😊. Nyt tulee se mieluisin kysymys eli mitä pidin ajoneuvon käsittelystä? No, ensi tunnelma oli paras tunne ikinä! Ja kun pääsi ajamaan ensikertaa liikenteeseen niin...sitä ei ihan heti unohda😌. Vaikeinta oli kumminkin kaarre-ajo ja ehkä myös hätä-jarrutus. Kaarteessa en luottanut itseeni tarpeeksi, sillä pelkäsin liikaa kaatuamista, mutta kannustava ajo-opettajani Mika Tiitinen auttoi minua pelkoni yli pääsemisessä ja olen kiitollinen siitä vieläkin. Minusta se oli helpottavampaa ajaa yhdessä opettajan kanssa, eikä niin että auto ajoi perässä, sillä minua se olisi ahdistanut hyvinkin paljon. Ja käsittely ajo videosta olikin paljon apua, sillä siitä voin aina varmistaa miten skootteria käsiteltiin oikein. Ja niinkuin viestin alussa kerroin, luotan täysin mielin kyseiseen kouluun ja en ole vieläkään kiitellyt tarpeeksi hyvistä palveluistanne☺️👍🏻 Suosittelen Tiitisen autokoulua kaikille. Ja minulle jäi vain positiivinen vaikutelma sieltä🥰, kiitos Mika, Marjut ja myös se joka minut kuskasi käsittely kokeeseen, en muista nimeä, mutta hänkin auttoi minut pitkälle😊

– Rania P. / AM 120 mopo