YRITYSKURSSIT JA AJOKORTILLISTEN JATKOKOULUTUS

Järjestämme erilaisia ryhmille suunniteltuja kursseja monilta liikenteen aloilta. Kuljettajien jatkokoulutuksella voidaan vähentää liikenneriskejä ja lisätä työmotivaatiota. Yritykset saavat säästöä pienentyneistä kolarikustannuksista ja polttoainekuluista. Tässä muutamia valmiita koulutuspaketteja. Voimme räätälöidä myös yrityksellenne sopivan koulutuksen.

Pyydä tarjous autokoulu@tiitisenautokoulu.fi tai soita 0500 604758 / Mika Tiitinen

Liukkaan kelin kurssi

Kurssilla kehitetään henkilökohtaista ajotaitoa ääritilanteissa ajoharjoitteluradalla turvallisissa olosuhteissa. Koet myös autosi turvalaitteiden vaikutuksen auton käytökseen. Turvahallissa koet sekä näet fysiikan voimat ja radalla saat varmuutta kokonaisvaltaiseen talviajoon! Tämä kurssi voi pelastaa sinut onnettomuudelta.

Kurssi sisältää:

• 1 h turvahalli elämys teoria

• 2 h ajoharjoittelu

• 1 tai 2 kouluttajaa

PA041634.JPG

EcoDriving – TALOUDELLINEN AJAMINEN

Olemme erikoistuneet ympäristöystävällisen ajotavan kouluttamiseen.
Jokainen kuljettaja pystyy vaikuttamaan ajotavallaan haitallisiin päästöihin,
jotka ovat vaaraksi luonnolle ja ihmisten terveydelle.

Kurssin käyneet ovat pienentäneet kulutustaan keskimäärin 12–14%.
Oletko miettinyt paljonko se toisi säästöä sinun tai
työyhteisön ajomäärillä vuodessa?

1,5 h kurssi sisältää:

• Kulutusmittaus omalla ajotyylillä ja palaute

• Vertailuajo palautteen mukaisesti

AJAMISEN ”PREPPAUS” KURSSI

Jos olet ollut vuosia ajamatta ja tunnet olevasi epävarma ratissa,
kenties kaipaat päivitystä ajotaitoosi. Meidän kanssa on turvallista lähteä liikenteeseen.

Räätälöimme kurssin Sinun omien toiveittesi ja tarpeittesi mukaan.

1 (42).JPG

"RUOSTEENPOISTO" MOOTTORIPYÖRÄ-KURSSI

Jos olet ollut ajamatta pitkään ja haluaisit päivitystä kaksipyöräisen sarviin.
Rakennamme Sinulle sopivan "katu-uskottavan" koulutuspaketin.

Ammattitaitoisen kouluttajan opastuksella sukellat moottoripyöräilyn saloihin.

Terveysperusteinen ajokyvyn arviointi

Suoritamme terveysperusteisia ajokyvyn arviointeja lääkärinlausunnon tueksi.

Ajokyvyn arviointi suoritetaan asiakkaan tai autokoulun autolla normaalissa liikenneympäristössä. Liikenneopettaja arvioi ajamisen turvallisuutta. Palautteessa analysoidaan ajamisen vahvuuksia sekä mahdollisia puutteita. Käytettävissä on myös automaattivaihteinen auto.
Arviointi ajon pituus on 75 min palautteen kanssa.
Hinta 140 € (sis.alv 24%) Lisätiedot: Mika Tiitinen puh. 0500 604758

“Sanottua Tiitisen Autokoulusta”

Palaute oppilailta on osa opetusta ja kouluttautumista. Vahvista valintojasi ja lue alta oppilaittemme palautteita.

Wau, mikä päivä! Ylösalaisin turvavöissä, kännilasit päässä, todellisia panic braking - jarrutuksia ja upeita väistöjä. Mitä kaikkea pitää ja kannattaa tietää autosta, ennekuin menet baanalle. Tämän koulutuksen jälkeen tiedät oikeasti, mistä kannattaa välittää!

Mielettömän hyvä ajo-ope, rauhallinen ja kuunteleva. Teoria lyhyt mutta mieleenpainuva. Niin ja ne koirat turvavöihin siellä autossa ja irtotavarat takaboxiin.

Ihan mielettömän iso kiitos opetuksesta Tiitisen Autokoulu. Pääsisikö tämän tekemään uudelleen, Mika?
- Satu M. Liukkaankelin kurssi